sunnuntai 15. heinäkuuta 2007

Palveluksia tarjotaan

Työtä vailla oleva helsinkiläinen nuori nainen tarjoaa palveluksiaan. Ei kuitenkaan sellaisia, sillä en ole läheskään niin epätoivoinen. Elämänkoulua minulla on takanani kohta 25 vuotta, joista masennuksen ja rajallisen suorituskyvyn merkeissä vierähti vain noin kolme. Viralliselta koulutukseltani olen maisteri heti, kunhan vain saan aikaiseksi tarpeeksi vakuuttavan tarinan siitä, mitä joku tyyppi vuosisatoja sitten tarkoitti raapustuksillaan.

Minulla on kokemusta muun muassa tarralappujen liimaamisesta, tavaroiden kantelemisesta, pin-koodien luomisesta ja kakkapyllyjen pyyhkimisestä. Tuttavuutta olen tehnyt myös pro rata -laskelmien, näsäviisaiden kahdeksasluokkalaisten ja markkinatutkimuskyselyjen kanssa. Lisäksi hallitsen kahvitaukojen (rivoille) vitseille nauramisen, puuhakkaan kävelyn paikasta A paikkaan B sekä erilaisten vessa- ja jääkaappipoliittisten mallien perusteet.

Opintojen ja työskentelyn myötä ATK-taitoni ovat kehittyneet siihen pisteeseen, että koen saavani tietokoneen toimimaan muutenkin kuin sattumanvaraisesti ruokauhrien tai rituaalisen rukoilun avulla. Jotkut ohjelmat ovat niin näppäriä, että käytän niitä vapaa-aikananikin. Mikäpä sen kätevämpää, kuin sukulaisia tavatessa heti alkuun pistää pystyyn Power Point -esitys siitä, miten opinnot ja "miesasiat" edistyvät. Eipähän sitten tarvitse kaikille erikseen selittää samoja asioita! Kielitaitoni ovat poikaystävän mukaan oikein tyydyttävät.

Kyllä, olen kiinnostunut juuri Teidän yrityksestänne/alastanne/tuotteestanne. Tulen mielelläni työhaastatteluun pälyilemään ympärilleni ja näyttämään söpöltä.

Ei kommentteja: